כיצד שרת CDN יסייע לכם להגדיל מכירות באונליין?

שרת CDN

אם יש לכם אתר מכירות, אתם וודאי יודעים שלא מעט גולשים נוהגים לנטוש את האתר, ואף גרוע מכך – לנטוש את עגלת הקניות לאחר שמילאו אותה. כיצד שרת CDN יוכל לסייע לכם להגדיל את המכירות באתר? מאמר בנושא.

לגלוש מכל מקום בעולם

אין ספק כי ל CDN יש מגוון יתרונות, ובין שלל יתרונותיו הוא עשוי לסייע לכם לשפר את המכירות באונליין. כיצד? ובכן אחד הדברים שמשפיעים על המכירות הוא זמן הטעינה של האתר. אתר שנטען לאט מידי עלול לגרום לנטישת גולשים, ומכאן גם לאובדן מכירות פוטנציאליות. למעשה, באמצעות שרת CDN, הגולשים יזכו ליהנות מזמני טעינה מהירים, זאת בשל חיבור מהיר לשרת הקרוב ביותר אליהם, וכן – גם אם נמצאים בחו"ל.

שנרחיב מעט? ברגע שגולש נכנס לאתר, הוא שולח בקשה לשרת האחסון שעליו מאוחסן האתר. השרת שולח למשתמש תגובה, ולמעשה מאפשר לנו לגלוש באתר ולראות את תכניו. ברגע בו ישנה באתר כמות גדולה של גולשים, השרת עשוי להציג ביצועים איטיים יותר. כמו כן, האתר יהיה איטי גם אם הגולש נמצא רחוק ממיקומו הפיזי של השרת. CDN מקנה פתרון יעיל ואפקטיבי, ולו כי מדובר ברשת שרתים שממוקמת בכל רחבי העולם, ועליה קבצי קאש, שהם למעשה עותקים של האתר – כך גם אם השרת ממוקם בישראל, והגולש ממוקם בחו"ל, הוא ייהנה מזמני טעינה מהירים יותר.

מכאן בהחלט ניתן לומר ששרת CDN עשוי לשפר באופן ניכר את מכירות האתר באונליין, גם אם מדובר בגולשים שנמצאים בחו"ל.

מכירות באונליין – גם לחו"ל!

כאמור, שרת CDN יסייע לכם לשפר את מהירות תגובת האתר, כך שהוא מעניק חוויית משתמש טובה יותר, ומאפשר גם לגולשים שנמצאים בחו"ל לבצע רכישה. פה נעצור לציין שיש לא מעט דברים שחשוב לדאוג להם כשמנהלים את מערך המכירות לחו"ל, ובין היתר יש לדאוג לשילוח איכותי ויעיל, ואפשרות לשלם באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי.

בשנים האחרונות, מכירות אונליין הפכו לפופולאריות במיוחד. כדי לבלוט על פני המתחרים, להגיע ללקוחות פוטנציאליים בחו"ל ולמנף את העסק – יש להיכנס לתהליך באופן מושכל ולוודא שחוויית המשתמש של הגולשים תהא איכותית, גם בארצות אחרות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תוכנית עסקית – הצעד הראשון בפריצה לשוק ההייטק
בעלי עסקים קטנים וגדולים, חברות, עצמאיים ויזמים בתחילת דרכם – לכל אלו יש דבר אחד במשותף; תוכנית עסקית...
קרא עוד »
מרץ 13, 2019
יתרונות של פסיכולוג אונליין
רבים מאיתנו חווים קשיים מסוגים שונים איתם אין לנו כל יכולות להתמודד לבדנו. בדיוק לשם כך קיימים בעלי...
קרא עוד »
מרץ 11, 2021
מנהל רשת מקצועי – דרישות וציפיות
מנהל רשת הוא אדם שמנהל את התקשורת בין אנשי עסקים ללקוחותיהם. הדרישות והציפיות של מנהל רשת שונות משל...
קרא עוד »
אוג 17, 2022