שיפור יחס המרה: איך זה עובד?

שיפור יחס המרה

אחד המושגים החשובים ביותר בקמפיינים בכלל ובפרט בעולם האינטרנט, הוא שיפור יחס המרה. הרעיון הוא פשוט. כיצד יוצרים יחס בעל ערך, בין כמות הגולשים לאתר לבין כמות הפניות הרלוונטיות דרך האתר. 

בשביל להבין את המשמעות ואיך משפרים את יחס ההמרה, צריך להבין את התמונה כולה. כשאנחנו יוצרים קמפיין באינטרנט, המטרה שלנו היא לא בהכרח להגיע לכל הגולשים, אלא להגיע לקהל גולשים רלוונטי עבורנו, כלומר, קהל גולשים שירצה להיכנס לאתר ולקנות את המוצרים או השירותים שלנו. 

בסופו של דבר, אם כל גולש ייכנס לאתר ולא יעשה שום פעולה, אז בזבזנו כסף וזמן לחינם. לכן חשוב לנו, לייצר יחס בעל ערך בין כמות הגולשים לבין כמות הפניות שנקבל. ככל שכמות הפניות תהיה גבוהה יותר ומשתווה לכמות הגולשים שנכנסים לאתר, אז כך היחס הוא בעל ערך. יש לנו עם מה לעבוד, יש לנו למי להציע את המוצרים והשירותים שלנו. 

כיצד משפרים את היחס?

בשביל שיהיה לנו יחס בעל ערך, אנחנו צריכים להבין איך לשפר אותו באמצעות מומחה איקומרס. אנחנו צריכים לאפיין בצורה נכונה את הקהל שלנו, לאפיין בצורה נכונה את הכלים שעומדים לרשותנו, ובסופו של דבר, גם לדעת כיצד לפנות אליהם, בין אם זה דרך קמפיינים ממומנים ברשת ובפרט ברשתות חברתיות, בין אם זה בפניות ישירות דרך המייל, פרסומות ובאנרים או דרך כל כלי אחר שעומד לרשותנו. 

אנחנו צריכים לזכור, שהאינטרנט מספק לנו הרבה מאוד אפשרויות כיצד לקבל מידע על הגולשים שנכנסים לאתר, וכן כלים כיצד לנתח את הנתונים שעומדים לרשותנו. חשוב שאנחנו נדע להשתמש באותם כלים, בשביל להשיג בסופו של דבר תוצאות איכותיות שיכולות בסוף, לשפר את יחס ההמרה. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מוזילים את העלויות של חבילת סלולר חו"ל
ישנן סיבות רבות לכך שחברות מחליטות לקנות חבילת סלולר מספקים מעבר לים. אחת הסיבות העיקריות היא שזה...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
שרת וירטואלי בענן – האם הוא בטוח
בטוח מאוד! קיימים חסרונות ל- VPS אך הביטחון הוא הייתרון הבטוח במקום שיש חיובי, תמיד יהיו נפילות...
קרא עוד »
מרץ 29, 2020
מדריך לכתיבת קורות חיים
הזמן אותו משקיע מעסיק או מנהל כוח אדם למעבר על קורות חיים של אדם מסוים הוא בין 5 ל-10 שניות. זה הכול – זה...
קרא עוד »
דצמ 06, 2021