מיקרוסופט תיקון מחשב Surface – בקלי קלות!

מייקרוסופט, מה לא נאמר על החברה הזו שמובילה את תחום המחשבים בכל העולם? במשך שנים רבות מאז נוסדה, סחפה אחריה לא מעט מעריצים נאמנים שעוקבים אחר כל החידושים הכי שווים של החברה, שמשוחררים לשוק מידי זמן קצר יחסית. כמו כל מכשיר חשמלי אחר, גם המחשבים של מייקרוסופט לא חפים מתקלות. כך, כשמדברים על מיקרוסופט תיקון מחשב Surface נדרש ורצוי, ברגע שחלילה נוחתת עלינו תקלה לא רצויה. 

סדרת המחשבים הזו מוכרת כמומלצת ביותר, כשמצד שני היא מאופיינת גם בתקלות חוזרות. עם השנים שיפרה מייקרוסופט את הביצועים של המחשבים הללו, אך כמובן שאי אפשר לפתור את הבעיות האלה לחלוטין. במאמר זה, נרחיב על סדרת מחשבי סרפייס ומה מיוחד בהם, וכיצד אפשר לתקן את התקלות השונות שתוקפות אותם.

הכל על מיקרוסופט תיקון מחשב Surface

לפני שנרחיב על מיקרוסופט תיקון מחשב Surface כדאי להכיר את סדרת המחשבים הזו; הם מאופיינים במערכת הפעלה מתקדמת של ווינדוס 10 המוכרת, וכוללת מחשב נייח, טאבלטים, מחשבים ניידים ושאר אלמנטים שמטרתם לשפר את חוויית המשתמש. רזולוציית המסך של המחשבים הללו גבוהה יותר והמערכת הפנימית שלהם מתקדמת מאוד גם היא. כמו כל מחשב אחר, ישנן תקלות חומרה שעלולות לנחות על המחשב שלכם ללא אזהרה:

  • סוללה – אין דבר נורא יותר מסוללת מחשב שנגמרת מהר מידי, מתרוקנת כהרף עין ואפילו מתנפחת ונהרסת. זו תקלה מוכרת שעלולה לקרות מסיבות שונות, כשהפתרון הוא לרוב פשוט להחליף אותה. לעתים הבעיה היא לא בסוללה, אלא במטען או בשקע. בדקו זאת היטב לפני שמחליטים להחליף את הסוללה כולה. 
  • מסך שלא עובד – גם המסכים כיום רגישים הרבה יותר מבעבר; הם דקים ועדינים ועלולים להיהרס בשל חבטה, אלמנט כבד שנפל עליהם, חום גבוה, נוזלים שחודרים פנימה ועוד רבים. אם המסך נשבר, הפתרון הוא להחליף אותו. אם הבעיה היא פנימית, אנשי מקצוע יוכלו לזהות את החלק הבעייתי ולהחליף אותו. 
  • המחשב לא נדלק? – הכנתם קפה והתכוננתם ליום עבודה עמוס, והמחשב לא נדלק? אין דבר מרגיז יותר. יש לכך אינספור סיבות. הביאו את המחשב לאנשי מקצוע שיבררו מהי הסיבה לכך שהוא לא נדלק, והם יאתרו את הבעיה ויפתרו אותה.
  • תיקון קורוזיה – אם חלילה הקפה נשפך על המחשב, או כל נוזל אחר מצא את דרכו אליו, הרי שעלולות להיווצר בעיות הקשורות לקורוזיה; מקלדת שלא עובדת, קצרים למינהם ועוד. היו ערניים למחשב שלכם ולסביבתו!

אז איך מתקנים את המחשבים הללו?

עבור חובבי מיקרוסופט תיקון מחשב Surface הוא נושא מוכר, קצת כמו כל מחשב אחר. מדובר בדגמים נפלאים ומהירים, שהביאו את הטכנולוגיה לשיא חדש. במידה וישנה תקלה, מעבדת מחשבים מתקדמת תהיה המקום להביא אליו את המחשב, לאתר אותה ולפתור אותה צ'יק צ'ק. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פרמטרים לבחירת מחשב נייד שיעזרו לכם
הבחירה במחשב נייד היא שילוב ייחודי של מדע ואמנות. בעוד שהדחף המיידי עשוי להנחות אותך לעבר תכונות...
קרא עוד »
נוב 09, 2023
האם מנהל אתרים שעובד בחברת ניהול אתרים טוב יותר מעובד שכיר?
כדי שנראות דף האינטרנט  שלכם ייחשף לכמה שיותר אנשים, תצטרכו לבחון שיתוף פעולה עם חברה שמתמחה בניהול...
קרא עוד »
מרץ 24, 2022
זכויות יוצרים על תמונות באינטרנט
תמונות הינן חלק מכל מה שקשור לקניין רוחני ויש עליה זכויות יוצרים. האדם אשר צילם את התמונה הוא בעל...
קרא עוד »
אפר 29, 2021